Monthly Archives: Czerwiec 2013

DREWNIANE LITERKI – podziękowania dla Gości

Odpowiednio przygotowany w photoshopie tekst, tak by wszystkie literki stykały się ze sobą. Następnie projekt tekstu został wycięty na specjalnej maszynie do grawerowania i wycinania w drewnie i papierze. By napis był twardszy i trwalszy skleiłam dwa razem i pomalowałam farbą akrylową. Dołączyłam zdjęcie Sary z podziękowaniami, wszystko ozdobiłam tasiemką… Wyjątkowe, bo zrobione własnoręcznie podziękowania […]

Zobacz więcej »

COLORowe Pudełka Zapałek

Czasami trafią sie jakieś wymyślne i fajne pudełka zapałek… Wczoraj paląc w komunku wpadłam na pomysł jakbyb tu ozdobić te mniej urokliwe! Stara tapeta, ale moze być i gazeta, ozdobny papier, zdjęcia… + taśma dwustronna + chęci = zwykłe rzeczy mogą stać sie bardziej kolorowe, nietuzinkowe i weselsze

Zobacz więcej »

Sesje PLENERowe na KRECIE! ZAPRASZAM!!!

W dniach 11-20 czerwca pracuję na KRECIE! ZAPRASZAM na sesje ślubne, narzeczeńskie, rodzinne… mam jeszcze kilka dni wolnych Akurat ryanair ma promocję, np. w terminie 14-21.06 tylko 50EUR! Piszecie by rezerwować termin sesji: mp@martapiskorek.com  lub  mp@fabryka-wspomnien.pl & Do zobaczenia na tej CUDnej Wyspie! :))) -mARTi

Zobacz więcej »

ĆWIEKowe KALOSZe dla Mamy&Córki :)

Uwielbiam gdy czasem ubieramy się z Sarą w takie same rzeczyNiewiele jest firm, które produkują jednakowe rzeczy w wersji dla Dużej i dla Małej Kobietki, więc zabrałam się za to sama! 😉 Kalosze wyćwiekowane tak by po pierwsze spełniały swoją funkcję (chroniły przed wodą) i jeszcze wyglądały fajnie i modnie! Idealne na deszczowe dni i […]

Zobacz więcej »